Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1180159517
REGON: 140767345
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych, dopasowanych do potrzeb...
Oferujemy ubezpieczenia wszystkich rodzajów produkcji filmowych. Nieważne czy tworzysz teledysk, pr...
Zajmujemy się sprzedażą polis ubezpieczeniowych. Z naszych usług korzystają zarówno klienci indywid...
Warszawa, al. Jana Pawła II 78
Oferujemy szeroki zakres produktów ubezpieczeniowych, dostosowanych do różnorodnych potrzeb naszych...

O firmie

Firma ""Maria Elżbieta Borkowska"" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 1180159517. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 140767345.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Przedsiębiorstwo znajduje się na Szolc-Rogozińskiego 17 lok. 67. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-777 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.1515324663473N, 21.0494838737424E. Branża, w której specjalizuje się firma ""Maria Elżbieta Borkowska"" to Ubezpieczenia.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 604 898 441.

Kontakt

Kontakt "Maria Elżbieta Borkowska"

"Maria Elżbieta Borkowska", Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Maria Elżbieta Borkowska"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.