Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6581173856
REGON: 290984804
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Podstawą działalności firmy Kamato z Jeleniej Góry jest obsługa IT firm. W ramach outsourcingu prze...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marcin Swat Cyfrowe Strategie" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6581173856. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 290984804.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Węgrzce w województwie małopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Magiczna 38. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 32-086 Węgrzce. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.1136778954456N, 19.9748594528318E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@cyfrowestrategie.pl. Branża Usługi informatyczne to dziedzina, w której firma "Marcin Swat Cyfrowe Strategie" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Marcin Swat Cyfrowe Strategie

Marcin Swat Cyfrowe Strategie, Węgrzce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marcin Swat Cyfrowe Strategie


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.