Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9590092225
REGON: 220380877
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Klienci, którzy decydują się na współpracę z nami, mogą liczyć na wykonanie dosłownie wszystkich pr...
Kupiliście mieszkanie w stanie deweloperskim? O pomoc w wykończeniu wnętrza najlepiej zwrócić się d...
Mamy wieloletnie doświadczenie, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług. Głównym profi...
Zajmujemy się kompleksową realizacją typowych robót budowlanych, ale podejmujemy się też zadań niet...

O firmie

Firma "Mak - 64 Marcin Kosmala" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9590092225. Numer REGON firmy to: 220380877.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Jankowo Gdańskie w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2015 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Daliowa 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 80-180 Jankowo Gdańskie. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.2920400119897N, 18.5665400126398E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: marcinkosmalapl@o2.pl. Firma "Mak - 64 Marcin Kosmala" prowadzi swoją działalność w branży Remonty i renowacje.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 698 089 020.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Mak - 64 Marcin Kosmala

Mak - 64 Marcin Kosmala, Jankowo Gdańskie

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mak - 64 Marcin Kosmala


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.