Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252116609
REGON: 365213919
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Kazury 2a lok. 7
Jestem doświadczonym psychologiem sportu, który oferuje wszechstronną pomoc w zakresie rozwoju psyc...
W pracy z najmłodszymi i dorosłymi pacjentami wykorzystuje terapię schematów i psychologię poznawcz...
Zależy nam na rozbudzeniu wiary, że zmiana jest możliwa. Wspieramy podopiecznych w tej trudnej drod...
W gabinecie Odnaleźć Siebie zajmujemy się świadczeniem pomocy psychologicznej wszystkim w potrzebie...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Magdalena Lausz Neurologopeda Terapeuta Integracji Sensorycznej" w rejestrze gospodarczym to: 5252116609. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 365213919.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Ogórkowa 45K lok. 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 04-987 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.1581938031374N, 21.1606235638866E. "Magdalena Lausz Neurologopeda Terapeuta Integracji Sensorycznej" to firma działająca w branży Psycholodzy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Magdalena Lausz Neurologopeda Terapeuta Integracji Sensorycznej

Magdalena Lausz Neurologopeda Terapeuta Integracji Sensorycznej, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Magdalena Lausz Neurologopeda Terapeuta Integracji Sensorycznej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.