Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7531565000
REGON: 531225251
Rok założenia:
1997

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Swoją firmę założyłam głównie z myślą o przewozie osób do Niemiec. Prowadzę wynajem nowoczesnych bu...
Katowice, Józefowska 6
Jeśli szukają Państwo firmy przewożącej pasażerów na trasach krajowych i międzynardowych, to Jager ...
Czechowice-Dziedzice, Waryńskiego 23
Express Bus to najlepszy wybór w zakresie przewozów pasażerskich. Wynajmujemy busy i autokary na ży...
Głównym profilem naszej działalności są usługi transportowe. Zajmujemy się profesjonalnym przewozem...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Lisoń. Transport osobowy " widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7531565000. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 531225251.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Sowin w województwie opolskim. Działa na rynku od 1997 roku. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 48-316 Sowin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.5498N, 17.63213E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: trans.lison@poczta.onet.pl. Firma "Lisoń. Transport osobowy " prowadzi swoją działalność w branży Transport osobowy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 77 431 13 70.

Kontakt

Kontakt Lisoń. Transport osobowy

Lisoń. Transport osobowy , Sowin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie Lisoń. Transport osobowy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

5.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
24.11.2014
Pomylki w bagazach owszem zdarzaja sie tylko raczej to nie wina kierowcy ze pasazer nie rozpoznaje swojej walizki i chcialbym zaznaczyc ze 18 godz z 1 przerwa jest nie realne widze ze komentatora ponosi fantazja za kazdym razem sa 3 pauzy. A jak komus nie pasuje to samolotem do Eindhoven. Zawsze kierowca jest winny a popatrz na siebie to Twoja w tym glowa zeby pokazac swoj bagaz. Skoro tak Ci bylo zle z tym przewoznikiem to po co 4 razy jechales z nimi? I znajac zycie jezdzisz nadal :) pozdrawiam serdecznie nadgorliwego pasazera ktoremu przeszkadza nawet to ze ktos obok oddycha