Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9462710516
REGON: 52013683700000
KRS: 0000925717
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza firma świadczy usługi produkcyjno-usługowo-handlowe. Jesteśmy obecnie jednym z największych p...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Kuźnia Treści Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 9462710516. Numer REGON firmy to: 52013683700000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000925717.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Lublin w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 2021 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Głuska 63. Korespondencyjny kod pocztowy to: 20-380 Lublin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.2422487014085N, 22.5544029281595E. Branża, w której specjalizuje się firma "Kuźnia Treści Sp. z o.o." to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 739 984 196 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Kuźnia Treści Sp. z o.o.

Kuźnia Treści Sp. z o.o., Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kuźnia Treści Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.