Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7262150336
REGON: 100253459
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Doświadczona kadra, wśród której znajdują się instruktorzy z doświadczeniem zawodniczym, program tr...
Klub Sportowy Aventura założyliśmy z myślą o dzieciach. Wiemy, że regularna aktywność fizyczna ma o...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kult Ciała Rafał Mikołajczyk" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7262150336. Firma ma numer REGON: 100253459.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Łódź w województwie łódzkim. Działa na rynku od 2006 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Gandhiego 15 lok. 12. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 91-015 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.7840176057307N, 19.4301022632116E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rafal-mikolajczyk@o2.pl. Branża Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne to dziedzina, w której firma "Kult Ciała Rafał Mikołajczyk" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Kult Ciała Rafał Mikołajczyk

Kult Ciała Rafał Mikołajczyk, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kult Ciała Rafał Mikołajczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.