Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6692327736
REGON: 389235463
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług....
Obsługę informatyczną firmy powierzycie firmie Interbest w Budzyniu. Jesteśmy specjalistami w proje...
Prowadzona przez nas firma Gamatronic zajmuje się przede wszystkim: rozwiązaniami sprzętowymi, opro...
Izabelin C, Kazimierza Tetmajera 11
Nasza podstawowa działalność obejmuje projektowanie i rozwój oprogramowania wykorzystywanego w bran...

O firmie

Firma "Krzysztof Przerwa Consulting" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6692327736. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 389235463.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Suchy Las w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2021. Firmę można odwiedzić pod adresem: Zachodnia 8 lok. 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-002 Suchy Las. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4711815990891N, 16.8583242E. Firma "Krzysztof Przerwa Consulting" prowadzi swoją działalność w branży Oprogramowanie informatyczne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 607 183 440 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Krzysztof Przerwa Consulting

Krzysztof Przerwa Consulting, Suchy Las

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Krzysztof Przerwa Consulting


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.