Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6443481616
REGON: 389320298
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Jelenia Góra, Sygietyńskiego 17 lok. 4
Do naszych zadań należy miedzy innymi projektowanie i wdrażanie nowoczesnych systemów informatyczny...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Krystian Curyło Ecommerce Services" w rejestrze gospodarczym to: 6443481616. Firma ma numer REGON: 389320298.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Sosnowiec w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2021. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Władysława Jagiełły 16. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 31-213 Sosnowiec. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3076857129357N, 19.1860986278908E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kry.cur@gmail.com. Branża Usługi informatyczne to dziedzina, w której firma "Krystian Curyło Ecommerce Services" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Krystian Curyło Ecommerce Services

Krystian Curyło Ecommerce Services, Sosnowiec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Krystian Curyło Ecommerce Services


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.