Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5471980182
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Konrad Ratowski Konsulting" w rejestrze gospodarczym to: 5471980182.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kobiernice w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2022 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Piesza 7. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-356 Kobiernice. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.8622164494839N, 19.21084625E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: k.ratowski@gmail.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Konrad Ratowski Konsulting" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 606 797 616.

Kontakt

Kontakt Konrad Ratowski Konsulting

Konrad Ratowski Konsulting, Kobiernice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Konrad Ratowski Konsulting


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.