Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9461525389
REGON: 431207530
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Lublin, al. Spółdzielczości Pracy 28 lok. 6
Bogate doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego klienta wyróżnia nas na tle konkurencji...
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie księgowości we własnym zakresie może przysporzyć Pań...
Biuro Rachunkowe EB-F założyliśmy, by wspierać spółki, jednoosobowe działalności gospodarcze, a tak...
Nasza oferta to sporządzanie deklaracji i raportów ZUS. Oprócz tego prowadzimy rozliczenia z ZUS, p...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kołtunik Maria Biuro Rachunkowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9461525389. Firma ma numer REGON: 431207530.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Żurawinowa 9. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-225 Lublin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.266409699206N, 22.5941424E. Branża, w której specjalizuje się firma "Kołtunik Maria Biuro Rachunkowe" to Biura rachunkowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 81 747 21 63.

Kontakt

Kontakt Kołtunik Maria Biuro Rachunkowe

Kołtunik Maria Biuro Rachunkowe, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kołtunik Maria Biuro Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.