Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8371759686
REGON: 362315200
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Izabelin C, Kazimierza Tetmajera 11
Nasza podstawowa działalność obejmuje projektowanie i rozwój oprogramowania wykorzystywanego w bran...
Warszawska firma KNT Technology to ekspert w dziedzinie szkoleń i wdrożeń systemów informatycznych....
Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług....
Obsługę informatyczną firmy powierzycie firmie Interbest w Budzyniu. Jesteśmy specjalistami w proje...

O firmie

Firma "Keyrole Software Karol Łątka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8371759686. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 362315200.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2015 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: al. Komisji Edukacji Narodowej 55A lok. 4. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 02-776 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.2191099617405N, 20.2518400320982E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: karol.latka@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Keyrole Software Karol Łątka" działa od lat w branży Oprogramowanie informatyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Keyrole Software Karol Łątka

Keyrole Software Karol Łątka, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Keyrole Software Karol Łątka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.