Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6172205955
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wejherowo, Kusocińskiego 1
Kebaba Strażak otworzyliśmy z myślą o miłośnikach kebabów. Oferowane przez nas kebaby stanowią połą...
W naszym menu znajdziesz bogatą ofertę kebabów, w tym kebab w bułce, kebab-box oraz tortillę kebab....
Białystok, Mickiewicza 27
Chociaż kebab stał się daniem powszechnym i zwyczajnym w Polsce, to w Istanbul Kebab nadal potrafim...

O firmie

Firma "Kebab Point S.C." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6172205955.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Śrem w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2015 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Piłsudskiego 2D lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 63-100 Śrem. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.0942504204909N, 17.0236649246349E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: abir260@gmail.com. "Kebab Point S.C." to firma działająca w branży Kebab.

"Kebab Point S.C." serwuje smaczne i pożywne dania w dostępnych cenach na każdą kieszeń, co sprawia, iż miejsce to jest popularne wśród miejscowych osób. Dodatkową zaletą są dogodne pory otwarcia oraz usytuowanie miejsca.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 514 214 865.

Kontakt

Kontakt Kebab Point S.C.

Kebab Point S.C., Śrem

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kebab Point S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.