Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5342460575
REGON: 381004729
Rok założenia:
2018
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firmę Wiselab Legal & Tax w Warszawie prowadzimy celem doradztwa prawnego, biznesowego i podatkoweg...
Obowiązujące przepisy prawne regulują wszystkie zagadnienia związane z prowadzeniem działalności go...
Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Gessel, Koziorowski powstała z myślą o udzielaniu wsparcia k...
Kadra naszej kancelarii adwokackiej współpracuje z przedsiębiorcami, instytucjami publicznymi oraz ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Świderska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5342460575. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 381004729.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Pruszków w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2018 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ignacego Kraszewskiego 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-800 Pruszków. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.1613228593589N, 20.8149325521344E. "Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Świderska" to firma działająca w branży Doradztwo prawne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Świderska

Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Świderska, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Świderska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.