Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7311878300
REGON: 101513891
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Adwokat Dawid Deczyński to prawnik z wieloletnim doświadczeniem, który stoi na czele naszej kancela...
Łódź, al. Kościuszki 52 lok. 5
Prowadzone są sprawy cywilne, karne, karno-skarbowe, spadkowe, rodzinne, administracyjne, gospodarc...
Głównym profilem naszej działalności jest kompleksowe doradztwo prawne. Udzielamy porad i konsultac...
W ramach swojej praktyki adwokackiej zapewniam pomoc prawną zarówno osobom prywatnym, jak i podmiot...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7311878300 została umieszczona firma: "Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Bracha". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 101513891.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Łask w województwie łódzkim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Warszawska 37. Korespondencyjny kod pocztowy to: 98-100 Łask. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.5915776394083N, 19.1513019364952E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@adwokat-bracha.pl. "Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Bracha" to firma działająca w branży Adwokaci.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Bracha

Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Bracha, Łask

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Bracha


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.