Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8451955840
REGON: 280439799
KRS: 0000339250
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Prowadzimy świetnie zaopatrzony sklep z bronią palną i pneumatyczną. Nasi klienci zakupić mogą iloś...
Krakarmory - Centrum Strzelca to sklep z bronią palną i kontaktową. U nas Klienci kupią między inny...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Kaliber Sp. z o.o. Mazurskie Centrum Myśliwskie " w rejestrze gospodarczym to: 8451955840. Firma ma numer REGON: 280439799. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000339250.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Giżycko w województwie warmińsko-mazurskim. Działa na rynku od 2009 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Armii Krajowej 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 11-500 Giżycko. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 54.0333275252846N, 21.7767600070763E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sklep@mcm-gizycko.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Kaliber Sp. z o.o. Mazurskie Centrum Myśliwskie " to Sprzedaż i naprawa broni.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 87 428 15 19 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Kaliber Sp. z o.o. Mazurskie Centrum Myśliwskie

Kaliber Sp. z o.o. Mazurskie Centrum Myśliwskie , Giżycko

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kaliber Sp. z o.o. Mazurskie Centrum Myśliwskie


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.