Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6040160859
REGON: 22196908100000
KRS: 0000476171
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdynia, Świętojańska 91 lok. 3
Biuro Dekada to wykwalifikowani pracownicy, o niepodważalnych kompetencjach, doskonale orientujący ...
Jedną z najpopularniejszych i najrozsądniejszych rozwiązań problemu finansowego jest wzięcie kredyt...
Mam 30-letnie doświadczenie zawodowe. Pracowałem między innymi w mBanku Hipotecznym S.A i towarzyst...
Warszawa, Słomińskiego 17 lok. 18
Realizacja podstawowych celów życiowych, w tym związanych z mieszkaniem, wiąże się z dużymi wydatka...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Jm Partners. Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6040160859. Firma ma numer REGON: 22196908100000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000476171.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Pruszcz Gdański w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2013 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Przemysłowa 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 83-000 Pruszcz Gdański. Kompletne współrzędne GPS to: 54.272351N, 18.6452609E. Firma "Jm Partners. Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Doradztwo finansowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Jm Partners. Sp. z o.o.

Jm Partners. Sp. z o.o., Pruszcz Gdański

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Jm Partners. Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.