Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6772210835
REGON: 367623998
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ofertę kierujemy do firm z całej Polski. Zapewniamy pełne wsparcie informatyczne w zakresie oprogra...
Gliwice, Satyryków 20 lok. 9
Działamy w sektorze informatycznym. Prowadzimy sprzedaż oprogramowania dla zarządców nieruchomości ...
W dzisiejszych realiach nie można sobie wyobrazić funkcjonowania firm, uczelni czy instytucji publi...
Oferujemy sprzedaż, wdrożenia oraz serwis oprogramowania. Wykonujemy również integrację systemów in...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Jan Kaczmarczyk - Analiza Danych" w rejestrze gospodarczym to: 6772210835. Firma ma numer REGON: 367623998.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2017. Firmę można odwiedzić pod adresem: Dobrowolskiego 42B. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-348 Kraków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.0105170051514N, 19.8731616035422E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: j.s.kaczmarczyk@gmail.com. "Jan Kaczmarczyk - Analiza Danych" to firma działająca w branży Oprogramowanie komputerowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Jan Kaczmarczyk - Analiza Danych

Jan Kaczmarczyk - Analiza Danych, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Jan Kaczmarczyk - Analiza Danych


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.