Wynajem komfortowo wyposażonych pokoi
Wynajem komfortowo wyposażonych pokoi, J.K. AgroMat Mateusz Kołodziej, Brzezinka

Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5492166475
REGON: 122703477
Rok założenia:
2012

O firmie

Ośrodek J.K. AgroMat powstał w 2012 roku. Siedziba znajduje się w Brzezince, w województwie małopolskim. Właścicielem jest Mateusz Kołodziej.

Oferta

Oferujemy wynajem pokoi gościnnych. Nasz ośrodek jest zlokalizowany w bardzo atrakcyjnej okolicy. Tylko 1,5 kilometra dzieli nas od obozu Auschwitz-Birkenau. Goście mają również blisko do Muzeum Auschwitz. To wszystko sprawia, że J.K. AgroMat jest idealnym miejscem noclegu dla wycieczek szkolnych i osób, które interesują się historią XX wieku. Z naszej oferty korzystają także grupy pracownicze.

W pokojach znajdziesz:
  • łazienki z podgrzewaną podłogą
  • telewizory
  • bezprzewodowy dostęp do wi-fi
Posiadamy pięć pokoi. W sumie mamy miejsca dla trzynastu osób. Ośrodek jest ogrodzony, a na jego terenie znajduje się bezpłatny strzeżony parking. Dysponujemy przepięknym ogrodem oraz miejscem do zorganizowania grilla lub rozpalenia ogniska. Nasi goście mają do dyspozycji żelazko i deski do prasowania. Mamy niskie ceny.

Zapraszamy do skorzystania z oferty ośrodka J.K. AgroMat.

Artykuły

Wynajem kwater dla pracowników – jak to działa?
Wynajem kwater dla pracowników pozwala na zapewnienie komfortowego noclegu oraz oszczędność kosztów firmy. Dowiedz się, jak to działa i na co zwrócić uwagę!
Czym kierować się przy wyborze noclegu dla pracowników?
Kilkudniowe wyjazdy służbowe wymagają zarezerwowania miejsc noclegowych. W artykule radzimy, jakie kryteria brać pod uwagę przy wyborze właściwego obiektu.

Wideo

Opinie użytkowników

Łukasz
15.11.2020
Ten ośrodek bardzo mi przypadł do gustu. Naprawdę jest tam co robić. Na terenie mają prześliczny ogród oraz miejsce na grilla.
Rita
11.11.2020
Pokoje są schludne, a łóżka wygodne, super!
Ali Olo
06.09.2020
Właśnie wróciłem z pobytu w obozu Auschwitz-Birkenau i jestem zachwycony! Świetny urlop w dobrej cenie.
Artur
05.09.2020
To idealne miejsce dla osób chcących odwiedzić Obóz Auschwitz-Birkenau. Nocleg znajduje się blisko, pokoje mają łazienkę, TV, WIFI, jest też ogród z grillem.
Adrianna
21.07.2020
Jeżdżę do Oświęcimia, bo pracuję tam sezonowo. Korzystam z tego noclegu, bo znajduje się blisko Oświęcimia, 3 km od centrum miasta. Polecam!
Lena
13.07.2020
Gorąco polecam. ogromnym plusem jest kawałek drogi do obozu Auschwitz-Birkenau. Można sobie odpocząć i pozwiedzać.
Chrystian
19.05.2020
Cieszę się, że znalazłem to miejsce. Oferują naprawdę tani nocleg. Do dyspozycji gości oddają pokoje z łazienką, TV, WIFI. Super!
Nicola21
03.05.2020
J.K. AgroMat to ośrodek godny polecania. Mają strzeżony parking i ogrodzony teren. Tam czuję się bezpiecznie!
rttt555
05.03.2020
Rzadko piszę komentarze w Internecie. Tym razem postanowiłem jednak zrobić wyjątek, ponieważ ośrodek J.K. AgroMat zrobił na mnie ogromne wrażenie.
olsztnianin
14.01.2020
Cieszę się, że wybraliśmy akurat ten ośrodek. Obsługa jest bardzo pomocna i mają nawet żelazko :)
Ula
25.11.2019
Pojechaliśmy tam z grupą znajomych. Wybraliśmy to miejsce z powodu niedalekiej odległości do obozu Auschwitz. Okazało się, że to ośrodek wysokiej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Możemy polecić ten obiekt wszystkim pasjonatom historii.
Krystian
26.11.2018
Byliśmy tam już dwa razy i na pewno wrócimy. Okolica przypadła nam do gustu, poza tym można sobie rozpalić ognisku i zjeść kiełbaskę! Dla nas, mieszkających w wieżowcu to duży plus.
Edyta
11.10.2018
Nocowaliśmy tam podczas urlopu. Bardzo chcieliśmy zwiedzić Obóz Koncentracyjny i Muzeum Auschwitz. Mieliśmy długą podróż, więc zdecydowaliśmy się zostać na noc. Warunki świetne, widać, że jest to nowy obiekt. Polecamy.
Jarek
22.09.2018
Kilkukrotnie korzystałem z tych kwater, kiedy potrzebowałem umieścić gdzieś moich pracowników. Dobra lokalizacja, a do tego niedrogo. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz.
Jan
24.08.2018
Zadbali o wszystko, nawet o żelazko i deskę do prasowania. Właściciele bardzo mili i pomocni, czuliśmy się bardzo komfortowo.
Aleks
08.07.2018
Doskonałe warunki jak na tę cenę. Telewizory w pokoju, podgrzewana podłoga, internet i miejsce do grilla. A do tego tylko jakieś 3 kilometry do centrum Oświęcimia.
Bartek
18.06.2018
Najlepszy wybór, jeśli ktoś wybiera się do Obozu w Auschwitz i szuka noclegu. Bardzo blisko, niedrogo i przyjemnie.
Krzysiek
04.05.2018
Wybraliśmy się tam ze znajomymi. Super, że można zorganizować ognisko i posiedzieć do nocy. Byliśmy większą grupą, więc zajęliśmy wszystkie pokoje, dzięki czemu nie musieliśmy się martwić, że będziemy komuś przeszkadzać. Było świetnie.
Mariola
30.04.2018
Świetna lokalizacja, bardzo czyściutko i komfortowo. Właściciele przemili, udzielili nam kilku wskazówek, gdzie warto się wybrać. Na pewno tam wrócimy.
Anna
03.03.2018
Bardzo ładny obiekt. Zaskoczyło mnie to, że w naszej łazience była nawet podgrzewana podłoga! I do tego internet bezprzewodowy oraz żelazko. Super.
Ola
24.02.2018
Myślałam, że ta okolica jest na tyle oblegana przez turystów, że ciężko będzie znaleźć coś w rozsądnej cenie. A jednak udało się nam zakwaterować w JK Agromat. Bardzo ładne pokoje, a do Obozu w Auschwitz można sobie zrobić spacer. Polecam.
Michał
23.01.2018
Polecam wszystkim, którzy chcą zwiedzić Obóz Koncentracyjny w Auschwitz. To bardzo niedaleko zarówno do obozu, jak i Muzeum Auschwitz. Pokoje w bardzo dobrych cenach.
Grażyna
26.12.2017
Piękna okolica, jest bardzo spokojnie i cicho. Podróżowaliśmy z dziećmi, więc zależało nam na tym, by być daleko od zgiełku. Duży plus za możliwość wypicia kawy w ogrodzie. Lubię taki klimat.