Komfortowy nocleg niedaleko Oświęcimia
Komfortowy nocleg niedaleko Oświęcimia, J.K. AgroMat Mateusz Kołodziej, Brzezinka

Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5492166475
REGON: 122703477
Rok założenia:
2012
Branża:

O firmie

J.K. AgroMat oferuje nocleg w komfortowych pokojach. Właścicielem działalności jest Mateusz Kołodziej. Znajdujemy się w Brzezince, niedaleko Oświęcimia, w województwie małopolskim.

Oferta

Zajmujemy się wynajmem pokoi gościnnych. Z naszej oferty korzystają turyści, wycieczki szkolne, a także grupy pracownicze, które podjęły pracę sezonową w Brzezince lub Oświęcimiu. Mamy 5 pokoi i 13 miejsc noclegowych.

Nasz ośrodek znajduje się 1,5 km od Obozu Auschwitz-Birkenau, 2,5 km od Muzeum Auschwitz w Oświęcimiu, 1 km od Dworca PKP i 3 km od centrum miasta Oświęcim. Oferujemy nocleg w przytulnych pokojach, które przed przyjęciem gości są dokładnie sprzątane, a pościel jest wymieniana.

Oferta zawiera:
  • pokoje z łazienką z podgrzewaną podłogą,
  • dostęp do bezprzewodowego Internetu,
  • TV w pokojach,
  • deski do prasowania oraz żelazko.
Do dyspozycji gości oddajemy spory teren ogrodzony, ogród z możliwością zrobienia grilla i urządzenia ogniska. Osobom zmotoryzowanym udostępniamy bezpłatne, strzeżone miejsca parkingowe.

Wystawiamy fakturę VAT na prośbę gości. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty! W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt!

Kontakt

Opinie użytkowników

Chrystian
19.05.2020
Cieszę się, że znalazłem to miejsce. Oferują naprawdę tani nocleg. Do dyspozycji gości oddają pokoje z łazienką, TV, WIFI. Super!
Nicola21
03.05.2020
J.K. AgroMat to ośrodek godny polecania. Mają strzeżony parking i ogrodzony teren. Tam czuję się bezpiecznie!
rttt555
05.03.2020
Rzadko piszę komentarze w Internecie. Tym razem postanowiłem jednak zrobić wyjątek, ponieważ ośrodek J.K. AgroMat zrobił na mnie ogromne wrażenie.
olsztnianin
14.01.2020
Cieszę się, że wybraliśmy akurat ten ośrodek. Obsługa jest bardzo pomocna i mają nawet żelazko :)
Ula
25.11.2019
Pojechaliśmy tam z grupą znajomych. Wybraliśmy to miejsce z powodu niedalekiej odległości do obozu Auschwitz. Okazało się, że to ośrodek wysokiej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Możemy polecić ten obiekt wszystkim pasjonatom historii.
Krystian
26.11.2018
Byliśmy tam już dwa razy i na pewno wrócimy. Okolica przypadła nam do gustu, poza tym można sobie rozpalić ognisku i zjeść kiełbaskę! Dla nas, mieszkających w wieżowcu to duży plus.
Edyta
11.10.2018
Nocowaliśmy tam podczas urlopu. Bardzo chcieliśmy zwiedzić Obóz Koncentracyjny i Muzeum Auschwitz. Mieliśmy długą podróż, więc zdecydowaliśmy się zostać na noc. Warunki świetne, widać, że jest to nowy obiekt. Polecamy.
Jarek
22.09.2018
Kilkukrotnie korzystałem z tych kwater, kiedy potrzebowałem umieścić gdzieś moich pracowników. Dobra lokalizacja, a do tego niedrogo. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz.
Jan
24.08.2018
Zadbali o wszystko, nawet o żelazko i deskę do prasowania. Właściciele bardzo mili i pomocni, czuliśmy się bardzo komfortowo.
Aleks
08.07.2018
Doskonałe warunki jak na tę cenę. Telewizory w pokoju, podgrzewana podłoga, internet i miejsce do grilla. A do tego tylko jakieś 3 kilometry do centrum Oświęcimia.
Bartek
18.06.2018
Najlepszy wybór, jeśli ktoś wybiera się do Obozu w Auschwitz i szuka noclegu. Bardzo blisko, niedrogo i przyjemnie.
Krzysiek
04.05.2018
Wybraliśmy się tam ze znajomymi. Super, że można zorganizować ognisko i posiedzieć do nocy. Byliśmy większą grupą, więc zajęliśmy wszystkie pokoje, dzięki czemu nie musieliśmy się martwić, że będziemy komuś przeszkadzać. Było świetnie.
Mariola
30.04.2018
Świetna lokalizacja, bardzo czyściutko i komfortowo. Właściciele przemili, udzielili nam kilku wskazówek, gdzie warto się wybrać. Na pewno tam wrócimy.
Anna
03.03.2018
Bardzo ładny obiekt. Zaskoczyło mnie to, że w naszej łazience była nawet podgrzewana podłoga! I do tego internet bezprzewodowy oraz żelazko. Super.
Ola
24.02.2018
Myślałam, że ta okolica jest na tyle oblegana przez turystów, że ciężko będzie znaleźć coś w rozsądnej cenie. A jednak udało się nam zakwaterować w JK Agromat. Bardzo ładne pokoje, a do Obozu w Auschwitz można sobie zrobić spacer. Polecam.
Michał
23.01.2018
Polecam wszystkim, którzy chcą zwiedzić Obóz Koncentracyjny w Auschwitz. To bardzo niedaleko zarówno do obozu, jak i Muzeum Auschwitz. Pokoje w bardzo dobrych cenach.
Grażyna
26.12.2017
Piękna okolica, jest bardzo spokojnie i cicho. Podróżowaliśmy z dziećmi, więc zależało nam na tym, by być daleko od zgiełku. Duży plus za możliwość wypicia kawy w ogrodzie. Lubię taki klimat.