Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5732542140
REGON: 240694360
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Świadczymy usługi informatyczne już od wielu lat, dzięki czemu możemy zapewnić Państwu obsługę na n...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Internet Studio Bartosz Hornik" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5732542140. Firma ma numer REGON: 240694360.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Częstochowa w województwie śląskim. Działa na rynku od 2007 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kawia 4 lok. 16. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-260 Częstochowa. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8186260275433N, 19.1257132541088E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: bartosz.hornik@gmail.com. Firma "Internet Studio Bartosz Hornik" prowadzi swoją działalność w branży Usługi informatyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 668 690 844 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Internet Studio Bartosz Hornik

Internet Studio Bartosz Hornik, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Internet Studio Bartosz Hornik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.