Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7822717294
REGON: 36754085800000
KRS: 0000682701
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Uprawnienia do nadzoru nad inwestycjami zdobyłem kilka lat temu. Przez ten czas uczestniczyłem już ...
Jesteśmy fachowcami w zakresie budownictwa i oferujemy kompleksową obsługę każdej inwestycji. Czuwa...
Realizacja inwestycji budowlanej jest zawsze związana z dużymi wydatkami, dlatego też istotne jest ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7822717294 została umieszczona firma: "Instytut Analiz Budowlanych Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36754085800000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000682701.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2017 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Nieszawska 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 61-021 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4148728419368N, 16.9770250612303E. Firma "Instytut Analiz Budowlanych Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Kosztorysowanie i ekspertyzy budowlane.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 502 418 900 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Instytut Analiz Budowlanych Sp. z o.o.

Instytut Analiz Budowlanych Sp. z o.o., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Instytut Analiz Budowlanych Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.