Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 16:00
Wt.
08:00 - 16:00
Śr.
08:00 - 16:00
Cz.
08:00 - 16:00
Pt.
08:00 - 16:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5212660235
REGON: 012777251
Rok założenia:
1997

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Agencja P&P Marketing w Warszawie specjalizuje się w świadczeniu usług marketingowych, które są dos...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "I.D. Marketing Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5212660235. Numer REGON firmy to: 012777251.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 1997 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Prudnicka 11. Korespondencyjny kod pocztowy to: 50-503 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.0899086078431N, 17.0468525294118E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: info@idmarketing.pl. Firma "I.D. Marketing Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu" prowadzi swoją działalność w branży Agencje marketingowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-16:00.

Kontakt

Kontakt I.D. Marketing Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu

I.D. Marketing Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie I.D. Marketing Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.