Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5212660235
REGON: 012777251
KRS: 0000302348
Rok założenia:
1997

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Agencja P&P Marketing w Warszawie specjalizuje się w świadczeniu usług marketingowych, które są dos...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "I.D. Marketing Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 5212660235. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 012777251. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000302348.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 1997 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ryżowa 49. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-495 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.1906688991282N, 20.9069655978522E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: idmarketing@gmail.com. Przedsiębiorstwo "I.D. Marketing Sp. z o.o." działa od lat w branży Agencje marketingowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 723 05 36. Można nas odwiedzić w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00.

Kontakt

Kontakt I.D. Marketing Sp. z o.o.

I.D. Marketing Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie I.D. Marketing Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.