Dodatkowe dane

KRS: 0000659903
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Piaseczno, Kniaziewicza 45 lok. 344
Nasz zespół wielokrotnie uczestniczył w delegacjach i wyjazdach biznesowych. Poza tym kochamy wycie...
Sulejówek, Aleja Piłsudskiego 75
Prowadzimy hotel pracowniczy, zlokalizowany jedynie 20 kilometrów od Warszawy. To świetne miejsce d...
Dom Gościnny Dalma to 12 miejsc noclegowych w 4 pokojach. Do dyspozycji Gości jest apartament, pokó...
Przygotowaliśmy dla Państwa wygodne, w pełni wyposażone pokoje noclegowe. Wynajmujemy noclegi na je...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Hidden Peak" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9512427870. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 36640402400000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000659903.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2017. Przedsiębiorstwo znajduje się na Boya-Żeleńskiego 6 lok. 31. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 02-822 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2134283266799N, 21.0182871793287E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: office@hiddenpeak.eu. Branża, w której specjalizuje się firma "Hidden Peak" to Noclegi i kwatery prywatne.

"Hidden Peak" oferuje swoim Gościom przyjemne i komfortowo urządzone pokoje, dostosowane do wymagań zarówno rodzin, jak i osób podróżujących samotnie lub w gronie przyjaciół. Oferowane przez okolicę niezwykłe walory krajobrazowe i turystyczne sprawiają, iż wypoczynek w miejscowości Warszawa jest przyjemnym, a równocześnie aktywnie spędzonym pobytem wypoczynkowym.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 576 646 235.

Kontakt

Kontakt Hidden Peak

Hidden Peak, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (12)

Opinie o firmie Hidden Peak

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Radek
16.09.2020
Duża prywatność, pokoje czyste i fajnie wyposażone, jest nawet mikrofala. Zapewniają wifi. Naprawdę fajne miejsce.
Marek
12.07.2020
Wynająłem studio, cena super, poza tym bardzo wygodnie. Na pewno wrócę.
Noemi
16.05.2020
Super okolica, dużo sklepów i restauracji, wiele atrakcji. Pokoje mega komfortowe.
Andrzej
22.03.2020
Fajne miejsce, w samym sercu Warszawy, wszędzie można dojść pieszo.
Aneta
20.01.2020
Rewelacja, zatrzymałyśmy się tutaj z przyjaciółką kiedy przyjechałyśmy na koncert. Nie musiałyśmy nawet jeździć komunikacją - od dworca kawałek, do wszelkich knajp mega blisko.
Kazik
30.11.2019
Mega wygodne łóżka, nie miałem problemu z tym, żeby się wyspać. Do tego obiekt znajduje się w samym centrum.
Łuki
24.09.2019
Super cena jak na to, w jakiej lokalizacji znajduje się obiekt. Polecam wszystkim.
Majka
23.07.2019
Jestem bardzo zadowolona z noclegu tutaj i na pewno będę jeszcze korzystać kiedy tylko będę w Wawie.
Leszek
31.05.2019
Idealne miejsce, dla kogoś kto tak jak ja podróżuje w interesach. Dobra cena, a co najważniejsze kapitalna lokalizacja.
Paula
20.03.2019
Byliśmy tutaj z chłopakiem na naszą rocznicę. Szczególnie przypadła nam do gustu lokalizacja - mieliśmy rzut beretem do wszelkich atrakcji warszawskich. Poza tym wygodnie, ładnie i przytulnie. Super!
Zosia
31.01.2019
Polecam wszystkim, warto się tu zatrzymać jeśli szukacie fajnego noclegu w Warszawie. Dookoła mnóstwo atrakcji, sklepów, restauracji. Lepiej nie mogliśmy trafić.
Sandra
15.11.2018
Rewelacja! Przede wszystkim świetna lokalizacja, wszędzie blisko, zaraz obok stacja metra. Ponadto piękne, czyste, ładnie urządzone pokoje. Za tą cenę to naprawdę warto!