Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5562753701
REGON: 34141900200000
KRS: 0000457959
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Toruń, Olsztyńska 8, (Centrum Handlowe Nowe Bielawy)
Jesteśmy sklepem z ubraniami dla kobiet. Naszym głównym produktem są sukienki, które - jak cały nas...
Głównym profilem prowadzonej przeze mnie działalności jest sprzedaż odzieży zarówno dla kobiet, jak...
W naszym butiku znajdziecie bogatą gamę ubrań, takich jak bluzki, koszulki, sweterki, spodnie, suki...
Marciuszek to sklep z odzieżą używaną, gdzie Klienci mogą kupić unikatowe ubrania z kolekcji niedos...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Guru Nanak Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5562753701. Numer REGON firmy to: 34141900200000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000457959.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Inowrocław w województwie kujawsko-pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2013 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Plater 8 lok. 9. Kod pocztowy do korespondencji to: 88-100 Inowrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.7758365N, 18.2443721E. Branża Sklepy z odzieżą i konfekcją to dziedzina, w której firma "Guru Nanak Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Guru Nanak Sp. z o.o.

Guru Nanak Sp. z o.o., Inowrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Guru Nanak Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.