Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6260669140
REGON: 271013343
Rok założenia:
1989

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Sosnowiec, Wojska Polskiego 219A
Specjalizujemy się w produkcji pieczątek, grawerowaniu i znakowaniu laserem CO2 oraz laserem fibrow...
Nasza firma specjalizuje się w wyrobie pieczątek wysokiej jakości. Oferta kierowana jest zarówno do...
Specjalizujemy się w wytwarzaniu pieczątek oraz stempli z użyciem nowoczesnych metod. Przez ponad 1...
Radom, Curie-Skłodowskiej 18 lok. 1
Głównym przedmiotem działalności Graf jest wyrabianie pieczątek na zamówienie. Firma zapewnia duży ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Grafprint" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6260669140. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 271013343.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Bytom w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1989 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Jainty 24. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-902 Bytom. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3479663897672N, 18.9198943059418E. Branża Pieczątki i datowniki to dziedzina, w której firma "Grafprint" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 787 05 92.

Kontakt

Kontakt Grafprint

Grafprint, Bytom

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Grafprint


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.