Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5532485093
REGON: 360210388
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako uprawniony geodeta wykonuję zlecenia dla podmiotów gospodarczych, instytucji i osób fizycznych...
Głównym profilem naszej działalności są usługi geodezyjne. Posiadamy w tym zakresie bogate doświadc...
To, co wyróżnia biuro Geoprojekt, są ludzie, czyli wykwalifikowana kadra uprawnionych geodetów, któ...
Głównym profilem naszej działalności są usługi geodezyjne. W ostatnim czasie to niezwykle popularne...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Geosmart. Geodezja I Kartografia. M. Tlałka" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5532485093. Firma ma numer REGON: 360210388.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Milówka w województwie śląskim. Działa na rynku od 2014 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Potokowa 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 34-360 Milówka. Kompletne współrzędne GPS to: 49.5488385645427N, 19.1115446615801E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: biuro.geosmart@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Geosmart. Geodezja I Kartografia. M. Tlałka" to Usługi geodezyjne i kartograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Geosmart. Geodezja I Kartografia. M. Tlałka

Geosmart. Geodezja I Kartografia. M. Tlałka, Milówka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Geosmart. Geodezja I Kartografia. M. Tlałka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.