Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 17:00
Wt.
08:00 - 17:00
Śr.
08:00 - 17:00
Cz.
08:00 - 17:00
Pt.
08:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5221196369
REGON: 015628155
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Nasza firma specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych, które wspiera...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "George II" w rejestrze gospodarczym to: 5221196369. Numer REGON firmy to: 015628155.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1995. Przedsiębiorstwo znajduje się na Miłkowskiego 1 d. Kod pocztowy do korespondencji to: 04-683 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.21967N, 21.13811E. "George II" to firma działająca w branży Usługi informatyczne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 638 37 88. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-17:00.

Kontakt

Kontakt George II

George II, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie George II


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.