Oferta
Jesteśmy jednym z pierwszych w Europie Środkowo-Wschodniej dostawców rozwiązań, obejmujących zakres Contact Center, oferując liczne zaawansowane technologicznie usługi telekomunikacyjne, które w znaczny sposób ułatwiają firmom komunikację ze swoimi Klientami.
Oferujemy bardzo szeroką gamę usług wdrożeniowych, w których skład wchodzą m.in.:
- dostarczanie kompleksowych rozwiązań, obejmujących: Contact Center, Call Center i telefonię internetową,
- budowanie systemu telekomunikacyjnego,
- konsulting,
- implementacja systemu telekomunikacyjnego,
- instalacje systemu komunikacyjnego,
- konserwacja, serwisowanie i usługi operacyjne dla systemu komunikacyjnego,
- dostosowywanie produktów oraz usług naszych partnerów biznesowych do wymagań ustawowych i językowych kraju ,
- udostępnienie chmury obliczeniowej - Cloud Computing,
- integracja systemów,
- wdrożenia nowych technologii, usług i produktów.
Zapewniamy stały dostęp do wsparcia technicznego oraz merytorycznego, a także płynny przepływ jasnej i zrozumiałej informacji!
Kontakt Geomant Polska. Sp. z o.o.
Słowa kluczowe
- dostawca rozwiązania Contact Center,
- usługa telekomunikacyjna,
- wdrożenia rozwiązania telekomunikacyjnego,
- Call Center,
- telefonia internetowa,
- projektowanie systemu telekomunikacyjnego,
- serwis systemu komunikacyjnego,
- dostosowanie usługi do języka kraju,
- chmura obliczeniowa,
- Cloud Computing,
- usługa integracji systemu,
- wdrożenie nowej technologii