Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5961190665
REGON: 211016029
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizuję się w otolaryngologii i leczeniu schorzeń gardła, krtani, zatok oraz uszu. Pacjentom z...
Każdy Pacjent jest dla nas równie ważny, dlatego wszelkie badania przeprowadzamy rzetelnie. Zdajemy...
Zajmuję się diagnostyką oraz leczeniem chorób gardła, uszu, nosa, zatok, a także krtani. Zapewniam ...
Prawie 20-letnie doświadczenie laryngologa pozwoliło nam dogłębnie poznać naturę ludzkiego ucha. Sk...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Gabinet Laryngologiczny Agnieszka Ziemecka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5961190665. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 211016029.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Międzyrzecz w województwie lubuskim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Konstytucji 3 Maja 3 lok. 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 66-300 Międzyrzecz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.442492473615N, 15.5799238640715E. "Gabinet Laryngologiczny Agnieszka Ziemecka" to firma działająca w branży Laryngolodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Gabinet Laryngologiczny Agnieszka Ziemecka

Gabinet Laryngologiczny Agnieszka Ziemecka, Międzyrzecz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gabinet Laryngologiczny Agnieszka Ziemecka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.