Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9512409286
REGON: 36400612400000
KRS: 0000608306
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Czytanie książek nie cieszy się tak ogromną popularnością, jak kiedyś, jednak nadal istnieje wielu ...
Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż literatury tematycznej. Posiadamy 24-letnie dośw...
Biała Podlaska, Reformacka 2
Głównym przedmiotem działalności naszej księgarni jest sprzedaż książek oraz literatury. Ofertę kie...
Duży wybór książek przeznaczonych dla dzieci i starszych czytelników można znaleźć w księgarni Belf...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Kultura Medialna" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9512409286. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36400612400000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000608306.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2016 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Puszczyka 8 lok. 21. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-785 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.15914N, 21.02455E. Branża, w której specjalizuje się firma "Fundacja Kultura Medialna" to Księgarnie.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Fundacja Kultura Medialna

Fundacja Kultura Medialna, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Kultura Medialna


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.