Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8133771479
REGON: 369473899
KRS: 0000718259
Rok założenia:
2018
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Centrum działa dopiero od 2014 roku, ale dzięki współpracy z wieloma specjalistami z Polski i zza g...
Matematyka mentalna z językiem angielskim to nowa metoda rozwoju umiejętności matematycznych i języ...
Głównym profilem naszej działalności jest przeprowadzanie terapii psychologicznych oraz udzielanie ...
Jasło, Krasińskiego 70 lok. 75
Głównym profilem naszej działalności jest organizowanie szkoleń zawodowych, a także kursów podnoszą...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Figaro" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8133771479. Firma ma numer REGON: 369473899. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000718259.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Harta w województwie podkarpackim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Korespondencyjny kod pocztowy to: 36-067 Harta. Kompletne współrzędne GPS to: 49.8609795628038N, 22.2056965609604E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: pracowniafigaro@gmail.com. Firma "Fundacja Figaro" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 609 974 301.

Kontakt

Kontakt Fundacja Figaro

Fundacja Figaro, Harta

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Figaro


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.