Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5223223662
REGON: 52179006500000
KRS: 0000967467
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności firmy Foto-Video Studio są usługi fotograficzne. Możemy Państwu za...
Od niemal 200 lat fotografia pozwala na uchwycenie konkretnej chwili i zachowanie jej w niezmienion...
Mini Lab Maxi Service, będący częścią sieci laboratoriów Fujifilm Digital Imaging, to miejsce, gdzi...
Nasza historia jest bardzo ciekawa i sięga odległych czasów. Wszystko zaczęło się w 1942 roku, kied...

O firmie

Firma "Fotografia I Reklama Piotr Margas S.K.A." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5223223662. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 52179006500000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000967467.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2022 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Rynkowa 13. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-495 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.194015N, 20.8864899E. Firma "Fotografia I Reklama Piotr Margas S.K.A." prowadzi swoją działalność w branży Usługi fotograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Fotografia I Reklama Piotr Margas S.K.A.

Fotografia I Reklama Piotr Margas S.K.A., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fotografia I Reklama Piotr Margas S.K.A.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.