Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8512973023
REGON: 321198960
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od lat interesowałam się niekonwencjonalnymi i naturalnymi metodami leczenia. Z czasem zainteresowa...
Mam bogate doświadczenie, które zdobywałem zarówno w kraju, jak i za granicą. Przez piętnaście lat ...
Kapsuła balansująca to wynik zaawansowanej technologii opartej na naukowej mądrości założyciela Fun...
Poznań, Urbanowska 2 lok. 2
Studio Darnok to miejsce założone głównie z myślą o osobach zmagających się z problemami skórnymi. ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fizjo - Touch Marek Brzezicki" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8512973023. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 321198960.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Szczecin w województwie zachodniopomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Chłodna 32B lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 71-454 Szczecin. Kompletne współrzędne GPS to: 53.457819N, 14.536077E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: m.brzezicki@op.pl. Przedsiębiorstwo "Fizjo - Touch Marek Brzezicki" działa od lat w branży Medycyna naturalna.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Fizjo - Touch Marek Brzezicki

Fizjo - Touch Marek Brzezicki, Szczecin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fizjo - Touch Marek Brzezicki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.