Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7441017482
REGON: 510497187
Rok założenia:
1997

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7441017482 została umieszczona firma: "Firma Reklamowa "T M Z" Teresa Brzozowska". Numer REGON firmy to: 510497187.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Iława w województwie warmińsko-mazurskim. Początek działalności firmy na rynku to 1997 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Skłodowskiej-Curie 16. Kod pocztowy do korespondencji to: 14-202 Iława. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.5830498595375N, 19.5641243123409E. Branża, w której specjalizuje się firma "Firma Reklamowa "T M Z" Teresa Brzozowska" to Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Firma Reklamowa "T M Z" Teresa Brzozowska

Firma Reklamowa "T M Z" Teresa Brzozowska, Iława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Firma Reklamowa "T M Z" Teresa Brzozowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.