Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6772429321
REGON: 36897612100000
KRS: 0000709202
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Nasza oferta obejmuje dostarczanie ulotek, folderów reklamowych, katalogów i gazet, zapewniając sku...
W naszej ofercie znajdą Państwo wizytówki, plakaty, ulotki, etykiety samoprzylepne, bloczki samokop...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6772429321 została umieszczona firma: "Farma Interactive Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36897612100000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000709202.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Kraków w województwie małopolskim. Działa na rynku od 2017 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Filarecka 12 lok. 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 30-110 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.05611N, 19.91995E. "Farma Interactive Sp. z o.o." to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 608 514 707.

Kontakt

Kontakt Farma Interactive Sp. z o.o.

Farma Interactive Sp. z o.o., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Farma Interactive Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.