Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 17:00
Wt.
08:00 - 16:00
Śr.
08:00 - 16:00
Cz.
08:00 - 17:00
Pt.
08:00 - 16:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7770020640
REGON: 630139960
Rok założenia:
1945
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy kompleksowe usługi elektroenergetyczne. W naszym biurze projektowym powstaje dokumentacja...
Poznań, Jana Henryka Dąbrowskiego 75 lok. 91
Spółka pochwalić się może kompleksową obsługą energetyczną. Po wykonaniu planu przechodzi do jego r...
Kalisz, św. Michała 15
Obszar naszej działalności to teren miasta Kalisza, powiatu kaliskiego, okolicznych miast i powiató...
Głównym profilem naszej działalności jest budownictwo elektroenergetyczne i telekomunikacyjne. Od w...

O firmie

Firma "Enea S.A. Biuro obsługi klienta" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7770020640. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 630139960.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Żary w województwie lubuskim. Początek działalności firmy na rynku to 1945 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Moniuszki 64. Korespondencyjny kod pocztowy to: 68-200 Żary. Kompletne współrzędne GPS to: 51.6381157058823N, 15.1215066666667E. Branża, w której specjalizuje się firma "Enea S.A. Biuro obsługi klienta" to Energetyka.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 61 111 11 11. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn., Czw.: 08:00-17:00; Wt., Śr., Pt.: 08:00-16:00.

Kontakt

Kontakt Enea S.A. Biuro obsługi klienta

Enea S.A. Biuro obsługi klienta, Żary

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (2)

Opinie o firmie Enea S.A. Biuro obsługi klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Gość
Gość
1.0
08.02.2022
Dodzwonienie się pod 611 111 111 to koszmar, na dodatek w automatycznym menu można wybrać tylko trzy rodzaje spraw ( w tym nie ma tych na których komuś zależy) a oczekiwanie na konsultanta 20 minut (a opłata leci). Formularz kontaktowy tylko przez konto w BOK (sprawa jednorazowa rejestracja zbędna) czat z konsultantem jeszcze się nie zaczął a już skończył, bo nie ma wolnego konsultanta. Koszmar, rozumiem, że w dzisiejszych czasach trzeba niektóre sprawy zautomatyzować ale nie w ten sposób, żeby uniemożliwić kontakt
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.07.2015
Połączenie się z podanym numerem jest niemożliwe jeżeli komuś się udało to cud. Poprzedniego dnia nie udało się przez cały dzień, dzisiaj juz od godziny nikt nie odbiera.