Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7321470730
REGON: 471656856
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się mechaniką pojazdową. Obsługujemy głównie samochody francuskiej marki Renault. Przepro...
Auto Serwis Ślusarczyk założyliśmy z myślą o serwisie samochodów osobowych i dostawczych różnych ma...
Głównym profilem działalności jest kompleksowa obsługa w zakresie naprawy samochodów. Warsztat spec...
Łódź, Świtezianki 36
Zajmujemy się świadczeniem usług związanych z mechaniką samochodową. W branży działamy już od półto...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Emilia Lewandowska Clean-Tir" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7321470730. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 471656856.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Łódź w województwie łódzkim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1998 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Zgierska 250/252. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 91-364 Łódź. Kompletne współrzędne GPS to: 51.7881215278822N, 19.451205647768E. Firma "Emilia Lewandowska Clean-Tir" prowadzi swoją działalność w branży Stacje obsługi samochodów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 42 617 53 01.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Emilia Lewandowska Clean-Tir

Emilia Lewandowska Clean-Tir, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Emilia Lewandowska Clean-Tir


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.