Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1251253377
REGON: 015443154
KRS: 0000162263
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Erazma Ciołka 17 lok. 410
Celem naszej działalności jest zapewnienie firmom oraz instytucjom gospodarczym fachowego wsparcia ...
Prowadzimy portal https://mikroporady.pl/ na którym właściciele mikro-firm mogą skorzystać z pomocy...
Głównym profilem naszej działalności są usługi finansowo-księgowe. Współpracujemy zarówno z małymi,...
Jesteśmy kancelarią specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej związanej z zamówieniami pub...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "E-BR. Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1251253377. Firma ma numer REGON: 015443154. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000162263.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2003 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Sokołowska 9 lok. 549. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-495 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2355268406975N, 20.9593885046287E. Branża Doradztwo gospodarcze to dziedzina, w której firma "E-BR. Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 781 22 64 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt E-BR. Sp. z o.o.

E-BR. Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie E-BR. Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.