Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5431876768
REGON: 052190514
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są usługi czyszcząco-porządkowe. Zajmujemy się utrzymaniem ład...
Zajmujemy się świadczeniem usług sprzątających. Zadania możemy realizować zarówno w domach oraz mie...
Firma sprzątająca Edi zachęca do współpracy osoby prywatne, a także przedsiębiorstwa z całego Białe...
Głównym profilem naszej działalności jest sprzątanie. Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w lokal...

O firmie

Firma "Dr. Cleaning Pranie Dywanów I Tapicerki Samochodowej" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5431876768. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 052190514.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Białystok w województwie podlaskim. Działa na rynku od 2006 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na kard. Stefana Wyszyńskiego 4 lok. a. Korespondencyjny kod pocztowy to: 15-888 Białystok. Kompletne współrzędne GPS to: 53.13069N, 23.1402E. Firma "Dr. Cleaning Pranie Dywanów I Tapicerki Samochodowej" prowadzi swoją działalność w branży Sprzątanie.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 511 216 200.

Kontakt

Kontakt Dr. Cleaning Pranie Dywanów I Tapicerki Samochodowej

Dr. Cleaning Pranie Dywanów I Tapicerki Samochodowej, Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dr. Cleaning Pranie Dywanów I Tapicerki Samochodowej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.