Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6221280917
REGON: 250345805
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ślusarstwo to rzemiosło, które zajmuje się obróbką metali na zimno. Ręczna obróbka precyzyjna wymag...
Bogate doświadczenie zawodowe, wysoka jakość realizacji i efektywność działania sprawiają, że jeste...
W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi automatykę z blokadami parkingowymi, oprzyrządowania ...
Zajmujemy się usługami ślusarskimi, wykonujemy prace spawalnicze w metodach MIG, MAG i TIG, a także...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Danielski Sławomir. Ślusarstwo, Kowalstwo artystyczne, bramy" w rejestrze gospodarczym to: 6221280917. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 250345805.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Siedlików w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2007 rok. Kod pocztowy do korespondencji to: 63-500 Siedlików. Kompletne współrzędne GPS to: 51.47672N, 17.96281E. "Danielski Sławomir. Ślusarstwo, Kowalstwo artystyczne, bramy" to firma działająca w branży Ślusarstwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 62 730 75 92.

Kontakt

Kontakt Danielski Sławomir. Ślusarstwo, Kowalstwo artystyczne, bramy

Danielski Sławomir. Ślusarstwo, Kowalstwo artystyczne, bramy, Siedlików

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Danielski Sławomir. Ślusarstwo, Kowalstwo artystyczne, bramy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.