Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5272309027
REGON: 016368390
KRS: 0000044240
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu Klientów. Od l...
Radio-Telefon założyliśmy po to, by świadczyć usługi w zakresie telekomunikacji. Wyróżniamy się w t...
Głównym profilem naszej działalności jest produkcja i sprzedaż obudów dla sprzętów elektronicznych....
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie systemów teletechnicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w ich mo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Damovo Polska Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5272309027. Firma ma numer REGON: 016368390. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000044240.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2001. Przedsiębiorstwo znajduje się na Postępu 21. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-676 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.18286N, 20.99757E. Branża Systemy telekomunikacyjne to dziedzina, w której firma "Damovo Polska Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 533 71 00 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Damovo Polska Sp. z o.o.

Damovo Polska Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Damovo Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.