Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6312693329
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Sogama-Eco to firma zajmująca się świadczeniem usług porządkowych. Specjalizuje się w odśnieżaniu, ...
Oferujemy szeroki zakres usług, w tym sprzątanie biur, firm, domów, mieszkań, a także obiektów użyt...
Piekary Śląskie, Ceramiki 41
Od początku działalności świadczymy profesjonalne usługi w zakresie czyszczenia parą powierzchni pł...
Główny profil naszej działalności stanowią usługi sprzątające i prace porządkowe we wnętrzach budyn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Cleaning service Kamil Marczuk" w rejestrze gospodarczym to: 6312693329.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gliwice w województwie śląskim. Działa na rynku od 2020 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Niedurnego 13 lok. 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-103 Gliwice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.2917437496183N, 18.7378285387126E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt@cleaning-service.com.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Cleaning service Kamil Marczuk" to Sprzątanie.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 695 181 743 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Cleaning service Kamil Marczuk

Cleaning service Kamil Marczuk, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Cleaning service Kamil Marczuk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.