Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9372600764
REGON: 24125764300000
KRS: 0000333507
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ofercie hurtowni Lipstore, mieszczącej się w Kielcach, znajdziecie bogaty wybór produktów znajduj...
Staramy się żyć w zgodzie z naturą i przekonywać do tego innych, dlatego do naszych zadań należy wy...
Nasze produkty wykorzystywane są między innymi w medycynie, nauce, przemyśle oraz ochronie środowis...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Centrum Rehabilitacji J.w.moskal Sp.j." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9372600764. Numer REGON firmy to: 24125764300000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000333507.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wilamowice w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2009 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Paderewskiego 15 A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 43-330 Wilamowice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.9129439N, 19.151878E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: moskal@centrumrehabilitacji-pisarzowice.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Centrum Rehabilitacji J.w.moskal Sp.j." to Hurtownie i producenci farmaceutyków.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Centrum Rehabilitacji J.w.moskal Sp.j.

Centrum Rehabilitacji J.w.moskal Sp.j., Wilamowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Rehabilitacji J.w.moskal Sp.j.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.