Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:30 - 17:30
Wt.
08:30 - 17:30
Śr.
08:30 - 17:30
Cz.
08:30 - 17:30
Pt.
08:30 - 17:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5212654772
REGON: 012725283
KRS: 0000024477
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Firma "Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. Punkt obsługi klienta" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5212654772. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 012725283. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000024477.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Konin w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1991. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kosmonautów 14. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-510 Konin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2262475686275N, 18.2499613333333E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: pok127@cdmpekao.com.pl. Branża Maklerzy giełdowi to dziedzina, w której firma "Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. Punkt obsługi klienta" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 63 249 11 12 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Można nas odwiedzić w godzinach: Pn.-Pt.: 08:30-17:30.

Kontakt

Kontakt Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. Punkt obsługi klienta

Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. Punkt obsługi klienta, Konin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. Punkt obsługi klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.