Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9471937923
REGON: 100275202
KRS: 0000268068
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9471937923 została umieszczona firma: "Business Management Sp. z o.o.". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 100275202. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000268068.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Łódź w województwie łódzkim. Przedsiębiorstwo znajduje się na Malachitowa 12. Kod pocztowy do korespondencji to: 91-360 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.81505N, 19.41775E. Przedsiębiorstwo "Business Management Sp. z o.o." działa od lat w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 42 648 48 85.

Kontakt

Kontakt Business Management Sp. z o.o.

Business Management Sp. z o.o., Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Business Management Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.