Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8521031148
REGON: 810805863
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "BP Media Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 8521031148. Numer REGON firmy to: 810805863.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1992 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Promienista 10a/9. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-288 Poznań. Kompletne współrzędne GPS to: 52.399610627451N, 16.883160627451E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: bpmedia@bpmedia.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "BP Media Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 61 868 27 16 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt BP Media Sp. z o.o.

BP Media Sp. z o.o., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie BP Media Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.