Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5731466313
REGON: 382944021
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przede wszystkim świadczymy usługi z zakresu księgowości i rachunkowości. Oferta naszego biura obej...
Zajmujemy się księgową i rachunkową obsługą jednoosobowych działalności gospodarczych, małych i śre...
Lgota, Północna 10
Jesteśmy firmą rodzinną, która zapewnia kompleksową obsługę finansowo-księgową podmiotów jednoosobo...
Głównym profilem naszej działalności są usługi rachunkowe. Świadczymy je zarówno na rzecz klientów ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Rachunkowe Andrzej Filipski" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5731466313. Numer REGON firmy to: 382944021.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Częstochowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bialska 162 lok. 15. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-202 Częstochowa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.8164587223769N, 19.0942940188081E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: a.filipski@op.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Biuro Rachunkowe Andrzej Filipski" to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Andrzej Filipski

Biuro Rachunkowe Andrzej Filipski, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Andrzej Filipski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.