Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5881440284
REGON: 220141701
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Działalność naszej firmy opiera się na pasji do rzemiosła oraz dbałości o każdy detal. Współpracuje...
Kuchnia to bardzo ważne miejsce w każdym domu, czy mieszkaniu. Aby w pełni spełniała swoje zadania,...
Pracownia stolarska Ojc.-Syn to rodzinna firma, w której wiedzę na temat obróbki drewna przekazujem...
Świadczę szeroki wachlarz usług stolarskich. Do moich podstawowych zadań należy wykonywanie wyrobów...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5881440284 została umieszczona firma: "Bilbo-Północ Maria Wróblewska". Numer REGON firmy to: 220141701.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Rumia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Grunwaldzka 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 84-230 Rumia. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 54.5735194025929N, 18.3838572787587E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: reda@bilbo.pl. Firma "Bilbo-Północ Maria Wróblewska" prowadzi swoją działalność w branży Stolarstwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 58 678 47 70.

Kontakt

Kontakt Bilbo-Północ Maria Wróblewska

Bilbo-Północ Maria Wróblewska, Rumia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Bilbo-Północ Maria Wróblewska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.